Servicii complete

Descoperiți cele două linii de business pentru care oferim consultanță, mai jos:

CONSULTANȚǍ DE BUSINESS:

Analiza de piață

  • Analiza dimensiunii și segmentării pieței
  • Analiza publicului țintă
  • Analiza mediului și a tendințelor din piață
  • Identificarea riscurilor și oportunităților de creștere

Analiza costuri

  • Identificare și analiză cost-beneficiu
  • Identificare costuri directe și indirecte
  • Prioritizare costuri pentru core business
  • Strategii de reducere a costurilor

Management contracte

  • Identificarea și definirea nevoilor contractuale
  • Gestiunea riscurilor, identificarea și anticiparea potențialelor probleme pentru a minimiza impactul negativ asupra business-ului
  • Analiză, gestionare și propuneri de modificări contractuale pentru a susține creșterea performanței business-ului

Consultanță în achiziții

  • Identificarea și definirea nevoii de achiziție
  • Sourcing furnizori competitivi
  • Stabilirea bugetelor și a intervalului de negociere
  • Negociere și consultanță în achiziții
  • Managementul relațiilor cu furnizorii

Consultanță în administrarea de flote auto

  • Consultanță Leasing Operațional
  • Analiza costuri flotă global și individual per vehicul
  • Analiza și eficientizarea costurilor
  • Management și negociere contracte individuale de leasing
  • Management și negociere contracte globale cu furnizori de leasing și producători auto
  • Strategii de gestiune și eficientizare a flotei auto personalizate pentru resursele fiecărei companii

Consultanță Leasing Operațional Auto

  • Identificarea și definirea nevoii de finanțare prin leasing operațional
  • Identificarea și analiza competitivității furnizorilor
  • Stabilirea detaliilor contractuale de bază (avans, valoare reziduală, durată contractuală, kilometraj anual și total)
  • Definirea și analiza ofertei de servicii incluse în contract (asigurare, taxe de drum, anvelope, asistență auto, intervenții service, mașină de înlocuire temporară etc.)
  • Negocierea contractului de leasing operațional

Management de proiect

  • Definirea scopului proiectului
  • Alcătuirea echipei de proiect
  • Stabilirea obiectivelor
  • Stabilirea bugetelor și a resurselor necesare proiectului
  • Analiza riscurilor și oportunităților
  • Consultanță în monitorizarea proiectului în diferite stadii pre-stabilite
  • Consultanță în analiza rezultatului și eficienței proiectului

CONSULTANȚǍ LEGALA SI ADMINISTRATIVǍ:

Consultanță și consiliere în domeniul societar și de business

  • Înființări, radieri, orice modificări corporative curente sau majore (schimbare formă juridică, conversii împrumuturi, majorări de capital cu prima de emisiune etc.)
  • Redactare și implementare acorduri între asociați/acționari (shareholders' agreements)
  • Asistență în achiziții de orice tip (cesiuni, M&A, transferuri de afacere/active), due diligence buy-side și sell-side
  • Implementare fuziuni și divizări (cu suport extern în domeniul financiar-fiscal)
  • Implementare structuri de administrare și guvernanță corporativă (consilii de administrație, comitete consultative)
  • Creare și implementare planuri de recompensare angajați (vesting/ESOP)
  • Redactare parteneriate comerciale/acorduri de investiții/joint-venture
  • Managementul riscurilor decurgând din funcțiile de conducere


Asistență în redactare și negociere contracte

  • Contracte comerciale (achiziții, furnizare, servicii, contracte cadru – adaptate domeniului de activitate)
  • Contracte de finanțare (atât fonduri publice cât și bancare/private equity)
  • Contracte de management pentru key-roles (funcții de conducere)
  • Acorduri de confidențialitate (NDAs)

    Consultanță în domeniul imobiliar

    • Due diligence achiziții (analiza istoric proprietate și regim juridic, status litigii, verificări ANCPI, identificare riscuri)
    • Redactare și negociere antecontracte și contracte de vânzare-cumpărare, contracte de închiriere spații comerciale și industriale, contracte de garanții mobiliare și imobiliare

    Asistență în domeniul muncii

    • Redactare și revizuire contracte de muncă (clauze specifice – obligația de neconcurență, nedeturnare, proprietate intelectuală)
    • Redactare și revizuire regulament intern și politici interne, conform domeniului de activitate (anticorupție, GDPR, anti-hărțuire, recrutare etc.)
    • Consiliere în cazul restructurărilor și disponibilizărilor (concedieri individuale, concedieri colective etc.), prevenirea situațiilor litigioase și tranzacții
    • Implementare politică privind avertizorii de integritate (Whistleblower)

    GDPR

    • Analiza fluxurilor de date și implementare politică internă privind protecția datelor cu caracter personal
    • Redactare proceduri interne de lucru
    • Due diligence parteneri contractuali
    • Redactare politici site web (termeni și condiții, politica de confidențialitate etc.)

    Analiza îndeplinirii condițiilor legale privind autorizarea activităților specifice

    • Conform legislației aplicabile și asistență off-site în demersurile de autorizare

    Redactarea și consilierea în orice alte demersuri și solicitări

    • Decurgând din raporturi contractuale sau legale (notificări, somații, memorii etc.)