Servicii complete
Descoperiți cele două linii de business pentru care oferim consultanță, mai jos:
CONSULTANȚǍ DE BUSINESS:
Analiza de piață
- Analiza dimensiunii și segmentării pieței
- Analiza publicului țintă
- Analiza mediului și a tendințelor din piață
- Identificarea riscurilor și oportunităților de creștere
Analiza costuri
- Identificare și analiză cost-beneficiu
- Identificare costuri directe și indirecte
- Prioritizare costuri pentru core business
- Strategii de reducere a costurilor
Management contracte
- Identificarea și definirea nevoilor contractuale
- Gestiunea riscurilor, identificarea și anticiparea potențialelor probleme pentru a minimiza impactul negativ asupra business-ului
- Analiză, gestionare și propuneri de modificări contractuale pentru a susține creșterea performanței business-ului
Consultanță în achiziții
- Identificarea și definirea nevoii de achiziție
- Sourcing furnizori competitivi
- Stabilirea bugetelor și a intervalului de negociere
- Negociere și consultanță în achiziții
- Managementul relațiilor cu furnizorii
Consultanță în administrarea de flote auto
- Consultanță Leasing Operațional
- Analiza costuri flotă global și individual per vehicul
- Analiza și eficientizarea costurilor
- Management și negociere contracte individuale de leasing
- Management și negociere contracte globale cu furnizori de leasing și producători auto
- Strategii de gestiune și eficientizare a flotei auto personalizate pentru resursele fiecărei companii
Consultanță Leasing Operațional Auto
- Identificarea și definirea nevoii de finanțare prin leasing operațional
- Identificarea și analiza competitivității furnizorilor
- Stabilirea detaliilor contractuale de bază (avans, valoare reziduală, durată contractuală, kilometraj anual și total)
- Definirea și analiza ofertei de servicii incluse în contract (asigurare, taxe de drum, anvelope, asistență auto, intervenții service, mașină de înlocuire temporară etc.)
- Negocierea contractului de leasing operațional
Management de proiect
- Definirea scopului proiectului
- Alcătuirea echipei de proiect
- Stabilirea obiectivelor
- Stabilirea bugetelor și a resurselor necesare proiectului
- Analiza riscurilor și oportunităților
- Consultanță în monitorizarea proiectului în diferite stadii pre-stabilite
- Consultanță în analiza rezultatului și eficienței proiectului
CONSULTANȚǍ LEGALA SI ADMINISTRATIVǍ:
Consultanță și consiliere în domeniul societar și de business
- Înființări, radieri, orice modificări corporative curente sau majore (schimbare formă juridică, conversii împrumuturi, majorări de capital cu prima de emisiune etc.)
- Redactare și implementare acorduri între asociați/acționari (shareholders' agreements)
- Asistență în achiziții de orice tip (cesiuni, M&A, transferuri de afacere/active), due diligence buy-side și sell-side
- Implementare fuziuni și divizări (cu suport extern în domeniul financiar-fiscal)
- Implementare structuri de administrare și guvernanță corporativă (consilii de administrație, comitete consultative)
- Creare și implementare planuri de recompensare angajați (vesting/ESOP)
- Redactare parteneriate comerciale/acorduri de investiții/joint-venture
- Managementul riscurilor decurgând din funcțiile de conducere
Asistență în redactare și negociere contracte
- Contracte comerciale (achiziții, furnizare, servicii, contracte cadru – adaptate domeniului de activitate)
- Contracte de finanțare (atât fonduri publice cât și bancare/private equity)
- Contracte de management pentru key-roles (funcții de conducere)
- Acorduri de confidențialitate (NDAs)
Consultanță în domeniul imobiliar
- Due diligence achiziții (analiza istoric proprietate și regim juridic, status litigii, verificări ANCPI, identificare riscuri)
- Redactare și negociere antecontracte și contracte de vânzare-cumpărare, contracte de închiriere spații comerciale și industriale, contracte de garanții mobiliare și imobiliare
Asistență în domeniul muncii
- Redactare și revizuire contracte de muncă (clauze specifice – obligația de neconcurență, nedeturnare, proprietate intelectuală)
- Redactare și revizuire regulament intern și politici interne, conform domeniului de activitate (anticorupție, GDPR, anti-hărțuire, recrutare etc.)
- Consiliere în cazul restructurărilor și disponibilizărilor (concedieri individuale, concedieri colective etc.), prevenirea situațiilor litigioase și tranzacții
- Implementare politică privind avertizorii de integritate (Whistleblower)
GDPR
- Analiza fluxurilor de date și implementare politică internă privind protecția datelor cu caracter personal
- Redactare proceduri interne de lucru
- Due diligence parteneri contractuali
- Redactare politici site web (termeni și condiții, politica de confidențialitate etc.)
Analiza îndeplinirii condițiilor legale privind autorizarea activităților specifice
- Conform legislației aplicabile și asistență off-site în demersurile de autorizare
Redactarea și consilierea în orice alte demersuri și solicitări
- Decurgând din raporturi contractuale sau legale (notificări, somații, memorii etc.)